Ph.D. JUAN DIEGO GÓMEZ-ESCALONILLA TORRIJOS. Maestro y Psicopedagogo doctorado en Neuroeducación. Ponente y evaluador premios Espiral. ¡Seguimos adelante con NEEvolución!
Páginas
- PRESENTACIÓN
- MATERIAL TIC
- APRENDIZAJE
- MOTIVACIÓN Y LA NEUROEDUCACIÓN
- LANGUAGES & LEARNING
- REVISTAS
- ENGLISH & LITERACY
- EDUCATIONAL RESOURCES IN ENGLISH
- DIDÁCTICA
- ARTS & SCIENCE
- NORMATIVA EDUCATIVA
- ORIENTACION
- MY PAPERS
- DigComp
- DigCont
- TUTORIALES TICs
- PICTURES & MUSIC
- CONTENIDOS EF
- LOE-LOMLOE
- COGNITIVE AND PHYSICAL HEALTH PAPERS
- LECTOESCRITURA
- ORAL COMMUNICATION
- SALUD/HEALTH
miércoles, 1 de abril de 2015
Co-Working
According to ISE Portfolio tasks: What types of texts are in the Portfolio? We can see different documents.
We can use them to improve students skills, through, have an email, between PEMIs.
HAVE AN EMAIL!
1.- Email & informal letter, with nickname.
2.- Report about a personal event.
3.- Article about an experience.
4.- Review about my favourite film o play.
5.- A fantasy story written by both students.
At the end, you can reward the best.
La metodología estaría basada en PPP's Lesson Plan:
Una presentación del documento: email, report, article...
Practicar enviando las cartas entre las PEMIs sin que exista corrección por parte del profesor para fomentar la escritura.
Producción en cada una de las secciones del ISE y valoración mediante el feedback form.
The best 'fantastic story' could be awarded by publication.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario