Ph.D. JUAN DIEGO GÓMEZ-ESCALONILLA TORRIJOS. Maestro y Psicopedagogo doctorado en Neuroeducación. Ponente y evaluador premios Espiral. ¡Seguimos adelante con NEEvolución!
Páginas
- PRESENTACIÓN
- MATERIAL TIC
- APRENDIZAJE
- MOTIVACIÓN Y LA NEUROEDUCACIÓN
- LANGUAGES & LEARNING
- REVISTAS
- ENGLISH & LITERACY
- EDUCATIONAL RESOURCES IN ENGLISH
- DIDÁCTICA
- ARTS & SCIENCE
- NORMATIVA EDUCATIVA
- ORIENTACION
- MY PAPERS
- DigComp
- DigCont
- TUTORIALES TICs
- PICTURES & MUSIC
- CONTENIDOS EF
- LOE-LOMLOE
- COGNITIVE AND PHYSICAL HEALTH PAPERS
- LECTOESCRITURA
- ORAL COMMUNICATION
- SALUD/HEALTH
lunes, 28 de mayo de 2018
Avaluar per aprendre, Neus Sanmartí
En aquest vídeo es recullen algunes orientacions i propostes adreçades als centres educatius per tal de desenvolupar una avaluació orientada a la millora dels aprenentatges. Per a més informació sobre el programa: http://www.fbofill.cat/index.php?codm... @aliancesmagnet #aliancesmagnet L’avaluació l’associem sempre a emocions negatives, a posar notes... És possible una altra avaluació? Es pot aprendre sense avaluar? Quin paper té l’alumnat en el procés d’avaluació? Però al final els mestres hem de posar notes. És una contradicció? Aquestes són algunes de les preguntes i reflexions sobre l'avaluació que en aquest vídeo respon Neus Sanmartí, profesora de la facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Vídeo creat en marc del programa "Magnet. Aliances per a l'èxit educatiu", impulsat per la Fundació Jaume Bofill en col·laboració amb el Departament d'Ensenyament i l'ICE de la UAB.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario